♥♡♥ LIFE ♥♡♥
MY LIFE AND MY DREAM

HOMEOWNERLIFEDREAMIDOL















✿ STATUS ✿



✿ EVERY DAY IS A NEW BEGINNING , TAKE A DEEP BREATH AND START AGAIN ✿


✿ DREAMER ✿


WHATEVER YOU DECIDE TO DO , MAKE SURE IT MAKES YOU HAPPY

✿ CBOX ✿


✿ ARCHIVE ✿



✿ TWEET ✿



✿ CREDIT ✿

© 2014 - Skins by IKA.
Hancur.
WRITTEN BY AMIRA AT Thursday 27 November 2014 & got 0 Comments

Heyy :)


Dah nak holiday dah kita . Bercuti lah kita . Hahahaha . So ..... Kalau nengok post lepas lepas tahu lah jalan cerita hidup aku macam mana :) Pik ? Hahaha , Dah tawar hati sayang :) Tawar sangat . Aku penat aku fed up aku banyak sakit hati aku banyak menangis. Hundred pain lah kata nya. Hm. Act dia pernah jugak la beritahu perasaan dia tapi entahlah. Game. Ya cuma game lah tu kot. Hahahaha biarlah. Banyak dah sabar dengan dia. Sabar sangat dah. Sangat sabar. Hancur semua, Dia dah buat life aku hancur. Dia lain eh entah mampos lah ek kan. Hahahah . Sokay tahun depan lain sesi. Its over.




 Okay now friendship,. Tired. Penat kalau tiap tiap masa gaduh .. Masing masing ego tinggi aah tinggi. Sangat tinggi. Masing masing ikut kepala sendiri. Aku cakap kat diri aku jugak ae.  Ugh. Malas nak gaduh malas nak ikut campur. Biarlah aku pretend aku malas nak kisah. Biar lah diorang pikir aku ni pengecut penakut . Sukehati . Aku penat. Penat dengan itu penat dengan ini. Its better aku  pindah jejauh. Biar aku berambus. Kalau itu buat fikiran aku tenang. Yaaaa biar diorang pikir aku ni pengecut . Kan? Its more better. Bukan nama friendship kalau tak gaduh . Tapi kalau gaduh nya dah melampau nak mampos tu bukan friendship lagi lah . Dah tak tahan dahlah weh. Kalau sayang , tolong. Tolong jangan biar friendship ni hancur. Only bf6 . Insyallah kekal hingga kita mati. Kalau masing masing bertahan. Nak yang dulu. Nak bahagia macam dulu. Nak gelak gelak macam dulu. Nak semua tu balik . Tapi HAHAHAHAHAHAHAHA MIMPI . Precious. Aku sayang friendship ni. Bye.

Post a Comment