♥♡♥ LIFE ♥♡♥
MY LIFE AND MY DREAM

HOMEOWNERLIFEDREAMIDOL















✿ STATUS ✿



✿ EVERY DAY IS A NEW BEGINNING , TAKE A DEEP BREATH AND START AGAIN ✿


✿ DREAMER ✿


WHATEVER YOU DECIDE TO DO , MAKE SURE IT MAKES YOU HAPPY

✿ CBOX ✿


✿ ARCHIVE ✿



✿ TWEET ✿



✿ CREDIT ✿

© 2014 - Skins by IKA.
BACK
WRITTEN BY AMIRA AT Thursday 18 August 2016 & got 0 Comments

Assalamualaikum. Hai? 



Its been a long day day day right? After i got my result Alhamdulilah 6A . Tapi biasalah Math 

Science still menyedihkan . Haha menyedihkan pun Alhamdulilah dapat kelas SN . Firstly 

masuk yes memang lh suka . SN kut . Wow . Tapi bila dah jejak kaki kat sana you know what?

Subhanallah dia punya payah setiap subject susah weh. Allah je tahu susah nya semua tu . 

Tapi nak buat macam mana. Nak drop? Mati lah nak aku kena dengan family aku abang aku

so its more better teruskan je. Sebab mak saya berkata bahawa apabila kita mengambil aliran

Sains peluang untuk masuk Universiti tinggi . Hm amin .. But lah kan sub yang memang aku

payah sangat nak bawak Bio Kimia. This two memang memayahkan sampai bila bila lah weh . 

Kimia even ambil tuisyen pun result still drop habis . Time tuisyen ya lah senang nya wah 

time exam ambik kau apa kau baca apa kau buat latihan semua tak keluar . Sedih kau tahu

so the end failed lah kedua dua subject ini pada Ujian 2. But im proud of myself la dapat

improve kan Math and Addmath . Ujian 1 math dah gagal fuh recik . Pertengahan Addmath .

Ujian 2 dua dua lulus huhuhu. Tapi apabila dua dua ni lulus eh eh muncul pula Bio dan Kimia 

yang gagal . Huhuhu mari berhuhuhu . I thought bila bila masa je aku boleh putus asa tapi 

takkan lah kan . Nak taknak kena teruskan . Kena minatkan . As long benda tu tak memudarat

kan . Maybe gagal sebab cuai lah biasa . Math tu banyak cuai kalau tak boleh dapat gred lebih

tinggi tu . Haha nak buat macam mana takdir alhamdulilah . Syukur . For this time , my life

is almost complete dengan kawan kawan . Even no pakwe but still happy . A lot thing that

make me changed for this year . My mood especially . Even dah satu sesi dengan dia sekarang

nak buat macam mana kan? Move on je lah . Nak terus pandang belakang pun takboleh.

But still lah kan proud dengan dia . Wow budak aka playboy tu boleh jaga relationship dia

almost 8 month and im so wow . Selama aku kena dia nak jaga sebulan pun PAYAH . Hm 

tapi still dia hm . Taknak ah cerita ha ha ha haha ha . Okay thats all . After beberapa bulan 

tak update . Ha ha eve aku tulis ni takada org baca lol . 



Assalamualaikum.


Post a Comment